Představte si sebe za 90 dní

Představte si sebe za 90 dní – jak by se proměnilo vaše podnikání po 90 dnech konzistentní práce? Nebo váš život celkově, kdybyste teď – hned dnes – začali dělat něco malinko jinak?

Každý máme jinou oblast života, kterou bychom chtěli posunout na lepší úroveň. U někoho to je lepší zdraví, u někoho lepší kondice, u jiného zase partnerský vztah nebo komunikace s dětmi a u někoho to může být pocit svobody nebo finanční jistota. Další takovou oblastí může být lepší systém během dne, dát si do pořádku věci v domácnosti nebo pravidelnější péče o sebe.

Ze své zkušenosti práce s klienty a povídání si s lidmi dlouhodobě vnímám, že každý z nás máme vždy minimálně 1-2 oblasti, které bychom chtěli ve svém životě vylepšit.

Tak teď si pojďte vybrat tu svoji a vykreslete si ji za 90 dnů. Máte tu představu?

Barevně si ji vymalujte ve svých představách do nejmenšího detailu. Co všechno tam vidíte, slyšíte a cítíte? Koho kolem sebe máte? Jak se proměnil váš pocit z ranního vstávání oproti dnešku? Těšíte se víc na nový den? A co vaši nejbližší – jak vnímají vaši proměnu?

Jak to vypadá večer? Jste ve své představě plní dojmů z toho, co všechno se vám za den podařilo udělat a s kým jste byli dnes v kontaktu? Co se vám proměnilo před očima?

Chvíli si ten obraz jen tak hýčkejte. Až ho budete mít dostatečně jasný a konkrétní, snažte se přenést ho na papír do slov nebo si rovnou vytvořte nástěnku nebo obrázek, který vám to bude připomínat.

A JAK TOHO DOSÁHNOUT?

Konzistentnost.

Toto slovo má (nejen) v podnikání neocenitelnou hodnotu. Představte si, že jste právě přijali výzvu konzistentní práce na svém cíli po dobu 90 dní. Co by se mohlo změnit? Koukněte na svůj obrázek nebo text, na který jste přenesli svoji představu.

Pokud by to bylo v podnikání

Jak by se proměnila vaše obchodní síť, získání nových zákazníků a obchodních partnerů?

Pojďte si procítit i vděčnost za to, kam už jste až do dnešního dne ušli. Co všechno už jste v tématu udělali? Jak to vypadalo před 5 nebo 2 lety? Je to změna?

Uvažovali jste někdy nad tím, jak je vděčnost důležitá, a že je dobré si každý den večer na chvilku sednout a říct si pro sebe, za co jsme dnes vděční?

Co kdybych vám řekla, že pouze 90 dní může radikálně změnit váš osobní i podnikatelský život?

Pokud v sobě to odhodlání máte, připravte se na cestu, která vás zavede do světa nekonečných možností. Je to jako s malým semínkem. Zpočátku to může vypadat nereálně, ale každý den krok – ať už malý či velký – může z tohoto semínka vytvořit silný, nezničitelný strom. Právě tak to funguje s konzistentní prací. Zdánlivě malé kroky, které děláte každý den, mohou vést k neskutečným výsledkům.

Nejen v podnikání – Tabulky

Vše, pokud se jedná o podnikání, je užitečné si zaznamenávat do tabulky, která slouží jako vizuální ukazatel vašeho pokroku. Tabulky a čísla nelžou. Sice naše pocity taky nelžou, ale často jsme si schopni vsugerovat něco jiného, než co praví čísla. Proto i pokud nyní nejste příznivce tabulek, doporučuju si pro svoje podnikání nějaké praktické vytvořit. Tabulky si samozřejmě můžete vytvořit i na jiné životní oblasti – třeba ve sportu a vlastně při jakékoliv pravidelné činnosti se vám budou hodit.

Kontakty

Kontakty jsou klíčem k úspěchu v jakékoliv oblasti. Na koho se můžete obrátit, abyste se posunuli ve svém tématu dál? Kdyby šlo o podnikání, tak se bez kontaktů člověk nehne dál. Kdo vám může předat část svého know-how? Kdo vás může vést za ruku? Kdo by mohl potřebovat váš produkt nebo službu? Kdo by byl vděčný za to, kdybyste mu dali šanci na lepší život? Kdo je uhoněný a možná už nad propastí vyhoření a poděkoval by vám za jinou životní příležitost? Svoje kontakty, které jste si celý život vytvářeli a budovali s nimi vztahy – protože co kontakt, to živý člověk se svým příběhem, svými trápeními, úspěchy a neúspěchy, zkušenostmi a touhami… Co když byste mohli některé z nich obrátit na loajální klienty? Právě zde se projevuje síla konzistentního úsilí. Každý den, kdy uděláte krok vpřed, se zvyšují šance na získání nových zákazníků a obchodních partnerů. Možná jste už několikrát slyšeli „ne“ a váháte, jestli je celé podnikání pro vás. V takové chvíli vás může podpořit příběh někoho, kdo zažíval něco podobného jako vy a nakonec, protože to nevzdal, uspěl.

Ženský cyklus

Víte, co je velmi unikátní, ale v podnikání se o tom stále velmi málo mluví? Ženský cyklus. Jako ženy jsme obdařeny schopností procházet měsíčními cykly, které mohou být úžasně využity v podnikání. I tohle se můžete naučit během 90 dní. Pokud byste se rozhodly toto téma víc zařadit do plánování v podnikání, můžete si dopřát můj 90 denní program, který je sice primárně určený pro podnikatelky a podnikatele v síťovém marketingu, ale vím, že z něj mohou čerpat i podnikatelé v jiných oborech. Možná budete překvapené, co všechno se dá s respektem k cyklu plánovat.

90 denní výzva pro podnikatele a podnikatelky v síťovém marketingu není jen o prodeji produktů a získávání klientů, ale také o navazování a vytváření silných, trvalých vztahů. Věřím, že konzistentnost v práci během těchto 90 dní vám pomůže vytvořit obchodní síť, která je nejen pevná, ale také odolná vůči jakýmkoli výkyvům trhu. A určitě během těchto 90 dnů můžete zavést nové návyky i v jiných oblastech svého života – které oblasti vás na začátku čtení tohoto článku napadly?

Lákalo by vás nastavit si svých nových 90 dní a během nich transformovat svoje podnikání, ale nechcete na to být sami nebo nevíte, jak na to?

Můžete přijmout moje pozvání do programu, který jsem vytvořila pro všechny, kdo mají chuť teď proměnit své podnikání konzistentní prací po dobu 90 dní. Pro ty z vás, kdo se chcete přesvědčit na vlastní kůži, jak moc se může život a výsledky v podnikání změnit za tak krátkou dobu.

Představte si sebe za 90 dní – mohl by to být začátek něčeho velkého?

Cesta začíná právě teď, každý den krokem vpřed.

CHCI KOUKNOUT NA STRÁNKU S 90 DENNÍ VÝZVOU

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů